בוסטון, ההרים הלבנים, קוויבק, מונטריאול, אוטווה, אלף האיים

יציאה בתאריכים:   8.4.18,   6.5.18,   3.6.18,   14.10.18


מחיר לאדם בחדר זוגי: 1,749$
תוספת ליחיד בחדר: 210$
מינימום 6 אנשים

*תוספת לאדם בחגים אמריקאיים וקנדים 150$

היציאות הן בימי ראשון מניו יורק.


יום 1יציאה מהעיר ניו-יורק לכיוון גרוטון קונטיקייט, ביקור בצוללת הגרעינית הראשונה של אמריקה. משם נמשיך לעיירה מיסטייק, עיירה פסטורלית, מאוד יפה, השוכנת על רצועת החוף של האוקינוס האטלנטי, שם גם צולם הסרט מיסטייק פיצה עם ג'וליה רוברטס. משם נמשיך לעיר ניו-פורט (ברוד איילנד) שגם היא עיירת נמל השוכנת לצד האוקיינוס האטלנטי. בעיירה זאת נמצאים האחוזות של עשירי אמריקה מהמאה ה-18 וה-19. נבקר באחוזה של ונדרביילט  (הבריקייר) ונעבור ליד בית הכנסת הראשון באמריקה.משם נמשיך לבוסטון ונצא לנסיעה– שייט ברכב אמפיבי  שייקח אותנו בנסיעה בעיר בוסטון לאורך מסלול החרות ובהמשך נכנס לתוך נהר צ'רלס לסיור של כשעה וחצי. נמשיך למסעדה לארוחת ערב ולאחר מכן נגיע למלון.

יום 2 – לאחר ארוחת הבוקר נצא לכיוון קמברי'ג (עיר האוניברסיטאות) נעבור ליד חלק מהם עד שנגיע לבוסטון קולג'  (מכללה מפורסמת) כאשר בדרך  נצפה על הבית שבו נולד ג'ון קנדי. נמשיך צפונה ונכנס למדינת ניו-המפשר, שידועה ביערות המפורסמים בשלל הצבעים בתקופת השלכת, עד שנגיע לחנות הדגל של מפעל L.L. BEAN  המפורסמת. המוצרים כגון: ביגוד הנעלה ספורט וכו'  הידועים באיכותם הגבוהה.
נמשיך לעיירה CONWAY  ללינת לילה

יום 3  – נצא מהמלון וניסע בתוך השמורות שנמצאים בהרים הלבנים לאורך אפיקי נחל יפים, ובהמשך נצא לסיור רגלי בתוך היער לאורך הנחל והמפלים. בפארק זה נעשה פיקניק. את רוב היום נבלה בשמורת טבע זאת. משם נמשיך צפונה לכיוון העיר קוויבק, נחצה את הגבול לקנדה ונשהה שם ללינת  לילה.

יום 4  – נבקר במפל המדרגות שנמצא סמוך לעיר קוויבק, נעלה ברכבל לנקודה הגבוהה שממנו מתחיל המפל. נחצה את המפל רגלית על גשר כך שנוכל לצפות על המפל מקרוב ומכל הזוויות האפשריות.נמשיך לעיר ונסייר במצודה ובניין הפרלמנט. משם עצירה קצרה באזור המסעדות ובתי הקפה. משם נמשיך למלון ללינת לילה.

יום 5 –  נצא לכיוון מונטריאול ונבקר בכפר האולימפי ובגנים הבוטניים נמשיך לארוחת ערב באזור היהודי ונמשיך למלון ללינת לילה.

יום 6  – נצא לסיור באזור הנמל ונבקר בבזיליקה. משם נמשיך לאוטאווה בירת קנדה.  נגיע למלון בשעות אחרי הצהריים נתארגן ונצא לסיור ולארוחת ערב באזור השוק.
לשומרי שבת נארגן תפילה וארוחת ערב בבית חב"ד, (במימון אישי) וגם ארוחת צהריים (במימון אישי) לאחר תפילת הבוקר. שאר הקבוצה תצא לסיור בעיר ונראה את כל בנייני הממשלה הישנים.

יום 7  – הקבוצה תצא עם המדריך לסיור, מי שירצה ייקח את יום השבת כיום חופשי.

יום 8 – נסייר בבניין הפרלמנט של קנדה ומשם נמשיך לשייט של שעה באלף האיים (בעונה) – תופעת טבע מרהיבה לאורכו של נהר סנט לורנס, משם נמשיך חזרה לניו-יורק.

המחיר כולל:

7 לינות, 7 ארוחות בוקר קונטיננטליות, כניסה לאתרים, סיור ברכב האמפיבי, שייט באלף האיים