ניו יורק עיר מדהימה 

מסלולי טיולים לאתרים הקלאסיים של ניו יורק, וכן מסלולים התפורים אישית לפי בקשת המטיילים (אוהבי מוזיאונים, אוהבי מקומות אוכל מיוחדים כולל אוכל כשר, אוהבי  שופינג  למיניהם וכו').

מקום המפגש לסיורי ניו יורק: בטיימס  סקווויר  רח' ה 42 והשדרה ה 7 בכניסה לחנות הספורט צ'אמפס (Champs Sports).

1 יום טיול בניו יורק – מנהטן.

מחירי הסיורים הרגליים:

מחיר סיור הוא 75 $ לאדם לסיור
משך כל סיור 4-5 שעות
הרוכש 2 סיורים ישלם 140$ בלבד
כל הטיולים – עם מינימום 4 מטיילים.

מסלולי הסיורים הרגליים:

מסלול 1: "ניו יורק האחת והיחידה": יכלול את *האמפייר סטייט בילדינג, (לא תמיד ניתן לעלות למעלה),טיימס סקוויר, רוקפלר סנטר, השדרה החמישית, הסנטרל פארק.
משך טיול 4-5 שעות  דרגת קושי קלה (שעת יציאה לסיור 9:30 בבוקר).

מסלול 2:  "צבעים, ריחות, טעמים והיסטוריה", הדאון טאון: העיר הסינית, איטליה הקטנה, הגראונד זירו, אזור הוול סטריט והבורסה של ניו יורק, בניין העיריה
ובתי המשפט של ניו יורק, הסוהו (שהיא ה"שינקין" של ניו יורק) ושייט העובר ליד פסל החירות. ובדרכנו נחזה באמנות ציורי רחוב מעניינים (גרפיטיס).
משך טיול 4-5 שעות, דרגת קושי קלה (שעת יציאה לסיור 8:40 בבוקר).
ניו יורק2

מסלול 3:   "ניו יורק שלא תראו לבד", מסלול בפינות קסומות ומיוחדות של ניו יורק: בצ'לסי, באיזור ההיי ליין, צ'לסי מרקט, ושוק הבשר המתחדש (meatpacking district) האיני, ומקומות ושווקי אוכל מעניינים, בבוטיקים ובחנויות המיוחדות של הווסט ווילג', גריניץ' ווילג', וושינגטון סקוויר פארק, אוניברסיטת ניו יורק (N.Y.U), יוניון סקוויר  המעניין, ובאיזור היפה של מדיסון פארק.
משך טיול 4-5 שעות, דרגת קושי קלה (יציאה לסיור בשעה: 9:45 בבוקר).

מסלול 4:   "היסטורי, טרנדי, יוקרתי, פריקי וגם הנקודה היהודית" מבט ייחודי על נופיה של ניו יורק רבתי ממרומי רכבל, נגיע לאפר איסט סייד היוקרתית:   נבקר ב"גן העדן" של ה"מתוקים" שהיא חנות ענק לדברי מתיקה, ונמשיך דרך הסמל הניו יורקי כלבו ה"בלומינגדיילס" המפורסם. נחזה בבית הכנסת העתיק (1872) "סנטרל". נמשיך לאיסט וויליג' הבוהמייני המקסים, שם ישן וחדש משמשים בערבוביה, וללואר איסט סייד (לשם הגיעו ראשוני המהגרים היהודים מאירופה ולאומים אחרים) ששומר על צביונו (כמו למשל מס' בתי כנסת מתחילת המאה הקודמת), ומרכז סביבו חיי תרבות, חיי לילה, ומהווה גם מרכז לאוכל, ובדרכנו נחזה באומנות ציורי רחוב (גרפיטיס).
משך הסיור 4-5 שעות, דרגת קושי קלה (יציאה לסיור בשעה 9:45 בבוקר).

מסלול 5:  "ניו יורק של מעלה", במסלול ייחודי זה נגיע לנוף ימי הביניים בדמות גן ומוזיאון הקלוייסטרס, שהינו אחד מאגפי מוזיאון המטרופוליטן לאומנות, ומיקומו בקצה הצפוני של מנהטן על גדות נהר ההדסון. נבקר ברובע הארלם המפורסם, נעבור באחוזת הקבר של  של י.ס. גראנט הנשיא ה 18 של ארה"ב הצופה על נהר ההדסון. נמשיך לקמפוס היפה של אוניברסיטת קולומביה הידועה. לאחר מכן נעבור דרך שכונת האפר ווסט סייד המדליקה שבה נפגוש בתרבות, קולינריה משובחת, מעדניות ועוד.
משך טיול 4-5 שעות, דרגת קושי קלה. (שעת היציאה לסיור בשעה 9:30 בבוקר).

מסלול 6: ניו יורק הלילית New York nights) Nyght) :

נתחיל את סיורנו הלילי בטיימס סקוור על שלל אורותיה, ומשם נגיע לשדרת המסעדות הניו יורקית שנמצאת בשכונת ההלס קיצ'ן (Hells Kitchen), נחזה באורותיה של העיר מגשר ברוקלין היפהפה, או לחילופין נבקר בשכונה הטרנדית וויליאמסבורג. נמשיך  למרכז חיי הלילה של ניו יורק בדאון טאון, שם מרוכזים הבארים, בתי האוכל, ובתי הקפה והמועדונים.
משך הטיול 4-5 שעות וניתן לעשותו גם ברכב.

הסיורים הם בשילוב הליכה רגלית ושימוש בתחבורה הציבורית

(אוטובוס, רכבת תחתית או מוניות, כניסות לאתרים באם תהיינה, ע"ח הלקוח)